Nieuwe uitstraling van McCain Foodservice

Nieuwe uitstraling van McCain Foodservice

McCain Foodservice introduceert 3 nieuwe productcategorieën zodat het makkelijker wordt om door het volledige productportfolio te navigeren.
De klant staat centraal en met de aanpassing van het portfolio wil McCain de klanttevredenheid waarborgen in de toekomst. Onderdeel van de nieuwe uitstraling is ook een verandering van de verpakkingen. Voorzien van een modern design en een nieuw logo voor onze Foodservice producten, maakt McCain zich klaar om de beste partner te zijn voor de toekomst!

3 uitdagingen – 3 productcategorieën
Gebaseerd op ervaringen van eindverbruikers, zijn er 3 duidelijke behoeften geformuleerd: betrouwbaarheid, differentiatie en flexibiliteit. De 3 nieuwe productcategorieën, met een duidelijke focus op de klant, het menu en de keuken, bieden dé oplossing voor alle uitdagingen in de markt.
​ ​
McCain Our Original Choice betreft dagelijkse favorieten met een constante goede kwaliteit. De klassieke snijmaat bij frietjes en specialiteiten zorgt voor herkenning. Met producten als Original Julienne, Original 9/9 en Original Steakhouse zorgt u voor tevreden klanten die elke keer weer terug zullen komen.
De producten in de categorie McCain Our Menu Signatures zorgen ervoor dat u altijd onderscheidend kunt zijn en unieke variaties aan uw gasten kunt aanbieden. Het gaat hier om innovatieve producten zoals Fry’n Dip, Tradistyle, Bistro Style en Rustic Twist.
McCain Our Chef Solutions biedt oplossingen om efficiënter te kunnen werken in de keuken. Het betreft producten zoals Freez'Chill' en Staycrisp. Met producten uit deze categorie kunt u tijd besparen en ardbeidskosten verlagen, maar het geeft ook flexibiliteit voor uw opslagcapaciteit.

Modern design, vertrouwde kwaliteit
De nieuwe uitstraling van het McCain Foodservice portfolio is ontworpen om beter aan de behoeften van onze klanten te kunnen voldoen. Het vereenvoudigen van het portflio maakt het makkelijker om te zoeken naar de perfecte oplossing. Van 12 naar 3 duidelijke categorieën, elk met een eigen kleur code voor een makkelijke product identificatie. Natuurlijk met behoud van de vertrouwde kwaliteit, er zijn geen wijzigingen gedaan aan de kwaliteitseisen en producteigenschappen.

 

Het nieuwe logo legt de link met het agrarische erfgoed van McCain: de aardappel. De zon staat symbool voor de belangrijkste aspecten van het merk McCain: eenvoud, warmte, vertrouwdheid en geluk. Allemaal aspecten die ook eindverbruikers na willen streven. Als onderdeel van de totale bedrijfsvoering, herinnert dit nieuwe logo steeds aan de gezonde aardappelvelden waar de McCain aardappelen vandaan komen. Als we spreken over onze producten, dan delen we onze passie voor eten. McCain biedt graag culinaire inspiratie in combinatie met betrouwbare voeding. McCain is uw beste partner in de Foodservice markt!